ראש העיר שדרות: "אין הרתעה; לחזור למדיניות החיסולים"

אסתי פלד No Comments on ראש העיר שדרות: "אין הרתעה; לחזור למדיניות החיסולים"

ראש העיר שדרות, אלון דוידי במהדורה המרכזית: "מזמן היה צריך לחזור למדיניות החיסולים. הכלה היא טובה לתקופה מסוימת. אי אפשר יותר. התפקיד של ראש הממשלה הוא להשיב את הביטחון. תירוצים לא מתקבלים"

צילום: פלאש90     
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרקטות בדרום: ראש העיר שדרות, אלון דוידי אמר הערב (שלישי) לאיתי גדסי במהדורה המרכזית, כי למרבה הצער אין כיום הרתעה מול ארגוני הטרור ברצועה.

"ברצועת עזה לא מחסלים מחבלים. הם לא משלמים מחיר על מה שהם עושים לנו. המתקפה שלהם אפילו נפתחה בתגובה למוות של מחבל ולא בתגובה לחיסול", אמר דוידי. "אזור עם מאות אלפי תושבים ששבויים בידי החמאס".

דוידי זעק: "אנשים רוצים לחזור לחיים שפויים ובחודשים האחרונים המצב גרוע מאוד. כל שבוע-שבועיים או חודש אנחנו נכנסים לירי מהרצועה. אי אפשר להמשיך במכבסת המילים של הכלה ושכל מחבל ישלם מחיר. אין הרתעה. אנחנו לא רואים חיסולים בעזה. היום נורו 22 רקטות שתפקידן היה להרוג אזרחים ישראלים. מישהו שם שילם מחיר?"

הוא הוסיף: "אמרתי לראש הממשלה שאנחנו מודים על התמיכה והתקציבים, אבל הדבר המשמעותי ביותר זה להחזיר את הביטחון. אני אומר את זה לכל ראש ממשלה".

לדבריו "מזמן היה צריך לחזור למדיניות החיסולים. אם היה עכשיו בנתיבי איילון נהג שמתפרע ומנסה לדרוס אזרחים – לא היינו מורידים אותו? הכלה היא טובה לתקופה מסוימת. אי אפשר יותר. התפקיד של ראש הממשלה הוא להשיב את הביטחון. תירוצים לא מתקבלים".



0 תגובות